۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همواره در کنار مردم است
استاندار آذربایجان شرقی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همواره در کنار مردم است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همواره در کنار مردم است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز جمعه در مراسم بهره‌برداری از خط تولید تبلت ایرانی در شهرستان مراغه با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام در حوادث مختلفی همچون سیل، زلزله و کرونا همیشه در کنار مردم بود، گفت: از تلاش های این ستاد در آذربایجان شرقی قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بحث کشاورزی و کشت دیم نیز در سطح استان فعال است، ادامه داد: این ستاد همچنین در خصوص مدرسه سازی نیز اقدامات زیادی انجام داده است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه امروز کارخانه تولید تبلت ایرانی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام به بهره برداری رسید، افزود: تولید تبلت ایرانی با مشارکت و نقش‌آفرینی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حرکتی در مسیر توسعه صنعتی این شهرستان مراغه که به عنوان دومین شهر استان مسیر پیشرفت را طی می‌کند، به شمار می‌رود. 

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه صادرات غیرنفتی این استان طی سال گذشته و همچنین ۹ ماهه امسال بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است، گفت: صنعتگران ما در حال جهاد در عرصه اقتصای هستند و این استان ظرفیت ها و پتانسیل های بالای اقتصادی و صنعتی دارد که باید از آنها در جهت توسعه منطقه استفاده کرد.

کد خبر: ۷۲٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha