۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
مشکلات آبرسانی و جاده از معضلات عمده عشایر استان ایلام است
نماینده مردم ایلام در مجلس:

مشکلات آبرسانی و جاده از معضلات عمده عشایر استان ایلام است

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مشکلات آبرسانی و جاده از معضلات عمده عشایر استان و نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اکبر بسطامی صبح پنجشنبه در دیدار با شاهپور علائی مقدم رئیس سازمان امور عشایری کشور در شهرستان ایوان اظهار کرد: عشایر استان ایلام در عرصه تولید سهم بسزایی دارند و زیبنده نیست که عشایر مشکل آب، مشکل راه ارتباطی.... داشته باشند.

وی تصریح کرد: برخی از سازمان ها ارائه خدمات به عشایر را منوط به پلاکوبی دام دانسته اند که این زیبنده نیست عشایر این همه سختی را تحمل کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس عنوان کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که عشایر استان  دام های خود را با کمترین قیمت ممکن به فروش می رسانند که باید در این راستا تدبیر وراهکار لازم اندیشیده شود.

بسطامی اظهار کرد: اگر ما بتوانیم سازوکاری را ایجاد کنیم که عشایر برای فروش محصولات خود دچار زحمت نشوند، قطعا شاهد آن خواهیم بود که عشایر حضوری پررنگ در عرصه تولید خواهند داشت.

وی گفت: اگر دولت و مسئولان توانسته بودند سفره عشایر را غنی تر کنند، امروز شاهد این مشکلات نبودیم، مجلس قطعا به دنبال آن است در بودجه سال آینده به رفع مشکلات عشایر توجه ویژه ای شود.

کد خبر: ۷۲٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha