۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
۳ تقاطع در استان زنجان احداث شده است/ بهسازی و آسفالت ۸۲ درصد راه های روستایی
مدیرکل راهداری زنجان:

۳ تقاطع در استان زنجان احداث شده است/ بهسازی و آسفالت ۸۲ درصد راه های روستایی

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون سه تقاطع در استان زنجان احداث شده است،گفت: همچنین ۷۰ کیلومتر بلوک مفضلی در جاده های استان نصب شده است. 

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون سه تقاطع در استان زنجان احداث شده است،گفت: همچنین ۷۰ کیلومتر بلوک مفضلی در جاده های استان نصب شده است. 

وی از اجرای روشنایی نقاط مه گیر به طول ۳۰ کیلومتر خبر داد و اظهار کرد: ۱۴۰ کیلومتر گاردیل و ۱۵ هزار کیلومتر خط کشی گرم و سرد در جاده های استان اجرا شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای زنجان از بهسازی و آسفالت بیش از ۵۱۴ کیلومتر راه روستایی استان زنجان معادل ۸۲ درصد طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: روکش آسفالت آزاد راهها به میزان ۶۰ کیلومتر انجام شده است. 

علی اکبری از نصب نیوجرسی در آزادراه زنجان - قزوین خبرداد و گفت: این پروژه در راستای ارتقای ایمنی مسافران و رانندگان در این مسیر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ کیلومتر قرارداد نصب بلوک‌های مفصلی در این مسیر منعقد شده است،ابراز داشت: از اوایل سال ۹۸ تاکنون ۵۸ کیلومتر از این مسیر تکمیل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان با بیان اینکه نصب نیوجرسی در آزاد راه زنجان به قزوین تاکنون بیش از ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد،افزود: قرار داد نصب نیوجرسی بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال است.

کد خبر: ۷۲٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha