۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
دولت کمک کند تا سرمایه مردم در بازار بورس بیش از این آب نرود
نماینده مردم شیراز در مجلس:

دولت کمک کند تا سرمایه مردم در بازار بورس بیش از این آب نرود

قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس، در رابطه با وضعیت نابسامان بازار بورس گفت: انتظار داریم دولت حمایت موثری از سرمایه مردم داشته باشد تا سرمایه مردم بیش از این در بازار بورس آب نرود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جعفر قادری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به رأی روز گذشته نمایندگان به کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: برخی از دوستان مطالبی را در رابطه با رأی دیروز نمایندگان بیان کردند که کم لطفی به مجلس بود، چرا که با وجود آنکه کمیسیون تلفیق برخی از ایرادات لایحه را برطرف کرد، اما برخی از تبصره ها و مواد همچنان ایراد جدی داشتند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم در رابطه با تامین روغن خوراکی مردم افزود: از آنجا که دولت هنوز نتوانسته بازار را اشباع کند، لذا تذکر می دهم این مشکل هر چه زودتر حل شود.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه فشارهای بسیار متوجه نمایندگان است، گفت: دولت در لایحه اصلاح شده خود موضوعاتی همچون مشکلات پرسنل زندان ها، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، کارکنان دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم، فرهنگیان و همسان سازی حقوق بازنشستگان را مدنظر قرار دهد.

قادری همچنین در رابطه با وضعیت نابسامان بازار بورس گفت: انتظار داریم دولت حمایت موثری از سرمایه مردم داشته باشد، چرا که خودشان مردم را به سمت بازار بورس دعوت کردند، اما اکنون مردم احساس بی پناهی می کنند، لذا دولت باید کمک کند سرمایه مردم بیش از این در بازار بورس آب نرود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم به مشکلات ارتباطی در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از وزارت ارتباطات خواست ورود جدی تری به این مسئله داشته باشد.

کد خبر: ۷۱٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha