۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
راه‌اندازی ۲۳ نیروگاه کوچک در شهرک‌های صنعتی مازندران
مدیرعامل شرکت‌های صنعتی مازندران خبر داد:

راه‌اندازی ۲۳ نیروگاه کوچک در شهرک‌های صنعتی مازندران

ساری- موسوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تاکنون ۲۳ نیروگاه مقیاس کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه‌اندازی شده است.

سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار عقد قراردادها با شرکت و سرمایه گذاران برای ایجاد نیروگاه های کوچک را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: قرارداد راه اندازی ۲۳ نیروگاه کوچک در این مناطق منقعد شده است.

وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های صنعتی در استان و وجود ۴۱ شهرک وناحیه صنعتی در استان گفت: راه اندازی اولین شهرک صنعتی تبدیلی و کشاورزی جزو برنامه های مهم شرکت شهرک های صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با عنوان اینکه مازندران قطب تولیدات کشاورزی محسوب می شود، یادآور شد: برای تبدیل و فرآوری محصولات اولین شهرک صنایع تبدیلی و تخصصی کشاورزی در میاندرود راه اندازی می شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های دهه فجر گفت: همزمان با دهه فجر ۳۸ پروژه مختلف اعم از گازرسانی، احیای واحدهای تولیدی، اتصال به فیبر نوری و غیره در شهرک ها و نواحی صنعتی استان افتتاح می شود.

موسوی احیای واحدهای تولیدی راکد و خلع ید اراضی را از برنامه های دیگر برشمرد و گفت: در سال جاری ۶۷ واحد راکد صنعتی در استان به مدار تولید بازگشتند و تعیین تکلیف واحدهای راکد و واگذاری اراضی به سرمایه گذاران واجد شرایط جزو برنامه ها است.

کد خبر: ۷۱٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha