۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
پیگیر استیضاح وزیر اقتصاد هستیم؛ رئیس مجلس مقاومت می‌کند
نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با بازار:

پیگیر استیضاح وزیر اقتصاد هستیم؛ رئیس مجلس مقاومت می‌کند

احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس گفت: ما همچنان پیگیر استیضاح وزیر اقتصاد هستیم اما متاسفانه رئیس مجلس در این زمینه مقاومت می کند.

احمد علیرضا بیگی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار ، با اشاره به طرح استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس اظهارداشت: متاسفانه هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در زمینه استیضاح وزیر اقتصاد و اموردارایی مقاومت می کند.

وی با اشاره به جلسه مجازی مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس بیان داشت: در آن جلسه مقام معظم رهبری تاکید داشتند که دولت باید تا آخرین روز به کار خود ادامه دهد لذا استنباط برخی از این اظهارات این است که مجلس باید نظارت خود را کنار بگذارد اما این مسئله برخلاف اظهارات رهبری است چراکه ایشان نگفتند که مجلس نظارت خود را کنار بگذارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بنابراین استنباطی که رئیس مجلس از اظهارات رهبری دارد حکایت از این می کند که مجلس نظارت خود را کنار بگذارد، به ویژه که این رفتار باعث شده تا یک ضمانت و یک گارانتی به مسئولین داده شود تا بتوانند به طور آشکارا رو به روی خواست مجلس که اراده مردم است بیاستند از جمله وزیر اقتصاد که با این همه فضاحتی که در بورس و ظلمی که به مردم داشته هنوز به اقدامات خود را ادامه می دهد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به واسطه استنباط نادرست رئیس مجلس، استیضاح وزیر اقتصاد، وزیر نفت و وزیر کشور به فراموشی سپرده شده و در حال خاک خوردن است.

علیرضا بیگی تاکید کرد: ما همچنان پیگیر استیضاح وزیر اقتصاد هستیم اما متاسفانه رئیس مجلس در این زمینه مقاومت می کند.

کد خبر: ۷۱٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha