۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
عملیات اجرایی ۴ طرح بزرگ اقتصادی در کرمانشاه آغاز می‌شود
استاندار کرمانشاه:

عملیات اجرایی ۴ طرح بزرگ اقتصادی در کرمانشاه آغاز می‌شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: به زودی عملیات اجرایی چهار طرح بزرگ اقتصادی در حوزه نفت و گاز در استان کرمانشاه آغاز می‌شود

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در بیست و چهارمین جلسه کمیته هماهنگی اشتغال استان اظهار کرد: پس از سه تلاش و پیگیری ویژه به زودی عملیات اجرایی چهار پروژه بسیار بزرگ و مهم در استان آغاز می‌شود که این پروژه‌ها نقش به سزایی در رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه خواهد داشت.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آباد غرب در روز شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور در استان خبر داد و گفت: به احتمال زیاد در این روز عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم استان با معاون اول رئیس جمهور آغاز خواهد شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همچنین با توجه به ظرفیت‌های موجود در بخش میدان‌های گازی استان و طبق پیگیری‌های صورت گرفته با وزارت نفت، مقرر شده که یک پالایشگاه گازی و یک پتروشیمی دیگر در استان احداث شود.

وی افزود: وضعیت پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه هم تعیین تکلیف شده و به زودی عملیات اجرایی این پروژه عظیم شروع خواهد شد که ۶۷ درصد سهامدار این پروژه با قرارگاه خاتم الانبیاء و مابقی با شرکت پخش و بالایش خواهد بود.

بازوند اظهار داشت: این پروژه‌های عظیم و بسیار بزرگ که برای کرمانشاه در نظر گرفته اند ماحصل سه سال کار، تلاش و پیگیری ویژه است که آینده استان را متحول خواهند ساخت و منجر به رونق اقتصادی، افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان خواهند شد.

کد خبر: ۷۱٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha