۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
بزرگترین شهرک صنعتی شمال خرداد ۱۴۰۰ راه اندازی می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

بزرگترین شهرک صنعتی شمال خرداد ۱۴۰۰ راه اندازی می شود

بهشهر- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بزرگترین شهرک صنعتی شمال کشور تحت عنوان «شهید سردار سلیمانی» خرداد ۱۴۰۰ آماده بهره برداری است.

به گزارش بازار به نقل از شهرک های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با اشاره به اینکه امسال قصد داریم جشن رونق تولید و افزایش توسعه اقتصادی را در واحدهای صنعتی مازندران برگزار کنیم، افزود: بر این اساس برای نخستین بار در شرق مازندران، مزین به نام سردار شهید قاسم سلیمانی، رشد صنعتی را در این منطقه اجرایی کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه بنا داریم خرداد سال ۱۴۰۰ این شهرک صنعتی را به بهره برداری برسانیم، تصریح کرد: امیدواریم رونق صنعتی و شکوفایی اقتصادی به صورت توامان با راه اندازی شهرک صنعتی سردار سلیمانی در شرق مازندران محقق شود.

وی با اعلام اینکه جلوی انسداد توسعه صنعتی را در شهرک‌های صنعتی تا حدودی گرفتیم و زمین شهرک صنعتی گلوگاه در قالب منطقه آزاد صنعتی نیز به کشور معرفی خواهد شد، افزود: دسترسی به ریل، بندر امیرآباد و قرارگیری در مسیر ترانزیتی مشهد – تهران از مزایای بزرگ‌ترین شهرک صنعتی شمال کشور است.

موسوی با اشاره به اینکه طرح‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی متعددی در شهرک‌های صنعتی در حال اجرایی شدن است، گفت: مجوز ایجاد شهرک صنعتی صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی را در استان دریافت و به زودی اجرایی خواهد شد.

کد خبر: ۷۱٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha