۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی محرومین در کردستان افتتاح می‌شود
با حضور رئیس سازمان برنامە و بودجە کشور؛

۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی محرومین در کردستان افتتاح می‌شود

کردستان- سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی محرومین و سیل زدگان در کردستان چهارشنبه هفته جاری با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح می‌شود.

بە گزارش بازار به  نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، رئیس سازمان برنامە و بودجە کشوربه مناسبت دهه فجر برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح مهم عمرانی چهارشنبە و پنج شنبە هفتە جاری مهمان کردستان خواهد بود.

 محمد باقر نوبخت در نخستین روز سفر در سنندج علاوه بر بهره برداری از سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی محرومین و سیل زدگان، عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به سنندج از سد آزاد را کلنگ زنی خواهد کرد.

افتتاح و بهره‌برداری پارک ۲۰ هکتاری در کوچک رەش سنندج، نشست با مجمع نمایندگان استان و حضور در صدا و سیمای استان پایان بخش نخستین روز سفر رئیس نظام بودجه کشور به کردستان خواهد بود.

نوبخت در روز پنج شنبه همزمان با دومین روز حضور در سنندج بهره‌برداری رسمی از پیاده راه فردوسی سنندج، پلاک کوبی سنندج به عنوان شهر جهانی خلاق موسیقی و کلنگ زنی پروژه بازآفرینی شهری (هفت باغ) سنندج و بازدید از مراحل ساخت سریال سنجرخان را در برنامە خود دارد.

بهرە برداری از ۱۴٦ کیلومتر آسفالت راه روستایی، بازدید از سد ژاوه و راه آهن سنندج و همچنین شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی استان از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای دومین روز سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به کردستان است.

کد خبر: ۷۱٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha