۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
هتل های یزد با قیمت مناسب را از کجا رزرو کنیم؟

هتل های یزد با قیمت مناسب را از کجا رزرو کنیم؟

سفر به شهر یزد، اولین شهر خشتی جهان، مقایسه جامع بهترین هتل های شهر یزد از بعد امکانات و قیمت، جامع ترین ترفندهای رزرو هتل در یزد

بازار؛ گروه صنعت: اگر سفر به شهرهای کویری یکی از علاقه هایتان باشد، حتما می دانید که روزهای آغازین بهار بهترین زمان سفر به یزد است. البته در اواسط پاییز یعنی از آبان تا روزهای پایانی سال هم یزدگری لطف خاص خود را دارد. اما شاید سفر به این شهر در پاییز و زمستان برای گردشگران یک مزیت دیگر علاوه بر آب و هوا داشته باشد: قیمت هتل یزد. به هر حال هزینه چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. اما خوب؛ شهر بادگیرها هتل های خوش قیمت هم کم ندارد. دوست دارید هتل های یزد یا قیمت مناسب را بشناسید؟ این مطلب جااینجاس برای شماست.

دنبال هتل های یزد هستید یا اقامتگاه های سنتی آن؟

قبل از هر چیز باید بگوییم که این شهر تاریخی در مقایسه با شهرهایی مثل اصفهان، شیراز یا کیش و قشم چندان گران نیست. البته منظور ما از گرانی، اقامتگاه های شهر است. ضمن اینکه شهر قنات ایران به جهت سنتی بودن، اقامتگاه های متنوعی دارد؛ از هتل های امروزی تا هتل ها و اقامتگاه های سنتی. بنابراین شما باید پیش از رزرو هتل یزد تصمیم بگیرید که به دنبال چه نوع اقامتی هستید و بعد رزرو خود را انجام دهید.

مقالات مرتبط:

سفر به شهر یزد، اولین شهر خشتی جهان

مقایسه جامع بهترین هتل های شهر یزد از بعد امکانات و قیمت

جامع ترین ترفندهای رزرو هتل در یزد

شاید این سئوال برایتان پیش بیاید که اصلا اقامتگاه سنتی چیست؟ به طور خلاصه می توان گفت که اقامتگاه های سنتی تجلی فرهنگ بومی منطقه هستند؛ از معماری و دکوراسیون داخلی تا نوع خوراک و نوشیدنی ای که در آنها سرو می شود. حتی تلاش بر این است تا در چنین مکان هایی نوع لباس کارکنان هم در هماهنگی با سنت منطقه باشد. به عبارت دیگر اقامتگاه سنتی برای آنها که دنبال فرصتی برای رهایی از زرق و برق زندگی مدرن هستند، ایده آل است.

اقامتگاه های سنتی قیمت مناسب در یزد کدام ها هستند؟

۱) اقامتگاه سنتی الماس

اقامتگاه سنتی الماس در خیابان امام خمینی و نزدیک بسیاری از دیدنی های تاریخی شهر است. وجود اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته، چهارتخته و پنج تخته باعث شده تا این مکان برای اقامت های خانوادگی هم گزینه ایده آلی باشد. البته در الماس امکانات مدرن به چشم می خورد؛ مثل تختخواب، تلویزیون، یخچال، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و حتی اینترنت. به علاوه پارکینگ، رستوران و چایخانه سنتی هم برای رفاه مهمان ها مهیا شده اند. هزینه اقامت در این اقامتگاه هم از شبی ۱۰۰ هزار تومان شروع می شود.

۲) اقامتگاه سنتی باغ مرشد

اقامتگاه باغ مرشد به معنای واقعی کلمه، قیمت مناسب است؛ اتاق های دوتخته، سه تخته، چهارتخته و پنج تخته کانکت دارد که هزینه اقامت در آنها از شبی ۱۵۵ هزار تومان آغاز و به حدود ۲۷۵ هزار تومان ختم می شود. در باغ مرشد امکانات و خدمات کاملی تعبیه شده؛ از یخچال، تلویزیون، اینترنت، روم سرویس و حتی صندوق امانات تا رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی و فست فود!

۳) اقامتگاه سنتی گیتی

اقامتگاه گیتی با اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته نیز یک اقامتگاه اقتصادی است. خوشبختانه گیتی هم در خیابان امام و نزدیک به بافت تاریخی قرار گرفته و همین امتیاز بزرگی برای مهمان ها به شمار می رود. اگر می خواهید در مورد امکانات هم بدانید باید بگوییم که همه چیز از تلویزیون و سیستم تهویه تا یخچال و سرویس فرنگی در اقامتگاه مهیا شده است. حداقل هزینه اقامت نیز ۱۵۵ هزار تومان و حداکثر آن، تقریبا ۳۹۰ هزار تومان است.

دیگر اقامتگاه های یزد که قیمت مناسبی دارند

۱) هتل هومان

چرا هتل هومان یک هتل قیمت مناسب در دارالعباده به شمار می رود؟ چون یک هتل چهارستاره با اتاق های شیک و مجهز به حمام، سرویس فرنگی، تلویزیون، مبلمان و میز توالت است که قیمت آنها از شبی ۱۷۰ هزار تومان شروع می شود. همانطور که در تصویر زیر هم می بینید، اتاق ها نورگیر بوده و معماری سنتی دلنشینی دارند. البته کافی شاپ و رستوران هومان هم از دیگر مزایای هتل هستند.

۲) هتل راه و ما

یک هتل چهارستاره و لوکس به نام هتل راه و ما با اتاق های یک تا چهارتخته و نیز سوئیت های دوخوابه چهارنفره رویال در لیست ما قرار می گیرد. هتل تمام امکانات رفاهی از جمله چای ساز، اینترنت، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، یخچال، فروشگاه، رستوران(ایرانی، ایتالیایی و فست فود) و کافی شاپ را دارد. با وجود این امکانات حداقل هزینه اقامت در آن شبی تقریبا ۲۰۰ هزار تومان است.

۳) هتل سنتی مظفر

کافیست این دو مقاله را بخوانید تا دریابید که هتل سنتی مظفر چه هتل محبوبی در شهر قنات هاست: بهترین هتل های یزد؛ مسافران کدام هتل های یزد را بیشتر دوست دارند؟

دلایل این محبوبیت چه می توانند باشند؟

· معماری سنتی و اصیل، حیاطی پر از دار و درخت و حوض آب،

· یک بسته کامل از امکانات و خدمات شامل رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، اتاق بازی کودک، فروشگاه، خدمات پزشکی،

· اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهارتخته با یخچال،تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، روم سرویس، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و ...

· و مهم تر از همه قیمت هتل که از تقریبا ۱۵۵ هزار تومان شروع می شود.

۴) هتل خوان دوحد

هرچند بیشتر هتل های سه ستاره یزد، اقتصادی هستند؛ اما نباید نسبت قیمت به امکانات را نادیده گرفت. مثلا در هتل خوان دوحد با ۱۵۰ هزار تومان می توانید یک شب در اتاق های تکنفره بمانید یا اینکه با ۴۰۰ هزار تومان، شب را در سوئیت های پنج نفره به صبح برسانید. با این حال به طیفی از خدمات مانند رستوران فضای باز، کافی شاپ، پارکینگ روباز، تاکسی سرویس، سالن صبحانه خوری و صرافی دسترسی داشته باشید.

۵) هتل فاضلی

هزینه یک شب اقامت در اتاق های یک تخته هتل فاضلی سه ستاره با وجود خدمات کامل مثل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس و چایخانه تنها ۱۴۰ هزار تومان است. همین کافیست تا شما هنگام رزرو هتل یزد، به چنین گزینه مطلوبی فکر کنید. ممکن است بخواهید حتی در سوئیت های یکخوابه پنج نفره آن بمانید. در این صورت هم تنها نزدیک به ۳۶۵ هزار تومان به ازای یک شب پرداخت خواهید کرد.

مشاهده قیمت هتل یزد، تصاویر و امکانات در جااینجاس

حالا وقت تصمیم گیری رسیده است! اینکه کدام یک از اقامتگاه های بالا را انتخاب می کنید و اینکه برای رزرو هتل تان سراغ چه سایتی می روید. بهتر است به سایتی اعتماد کنید که یک شناسنامه کامل از تمام اقامتگاه های شهر را در اختیارتان قرار می دهد. سایتی مانند جااینجاس که فاصله تا مکان های مهم را هم به شما می گوید و نظرات کاربران را(هم مثبت و هم منفی) منعکس می کند. در اینصورت خیالتان آسوده خواهد بود که با آگاهی کامل هتل مورد نظرتان را پیدا کرده و اقامت راحتی را تجربه خواهید کرد.

منبع: سایت  رزرو آنلاین هتل جااینجاس

کد خبر: ۷۱٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha