۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
آسیب کرونا به حوزه خدمات و گردشگری همدان جبران ناپذیر است
معاون استاندار همدان:

آسیب کرونا به حوزه خدمات و گردشگری همدان جبران ناپذیر است

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان آسیب وارده ناشی از شیوع ویروس کرونا به حوزه خدمات و گردشگری همدان را جبران ناپذیر دانست.

به گزارش بازار و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، ظاهر پورمجاهد در نشست فعالان گردشگری استان همدان گفت: مشاغل زیر مجموعه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی همدان بیشترین ضربه را از شیوع کرونا دیدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان آسیب وارده ناشی از شیوع ویروس کرونا به حوزه خدمات و گردشگری همدان را جبران ناپذیر دانست.

وی با بیان اینکه ۴۲ درصد شاغلان در بخش خدمات و گردشگری فعال هستند، گفت: واحدهای متاثر از کرونا باید از نظرتعداد، شمار شاغلان و موارد آسیب مشخص شود و برای این‌ها سناریو و نقشه اجرایی برای پیگیری مشخص شود.

پورمجاهد پیش بینی تنفس سه ماهه برای پرداخت اقساط وام های قرص الحسنه، جریمه نشدن در صورت تاخیر در پرداخت اقساط بانکی، بی اثر بودن چک های برگشتی، لحاظ نشدن جریمه برای بیمه نامه در صورت تاخیر را از جمله شرایط پیش بینی شده برای حمایت از بخش تولید و اقتصاد وگردشگری دانست.



 

کد خبر: ۷۱٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha