۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
تحقیق و تفحص از «سازمان ملی استاندارد» در مجلس تصویب شد
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تحقیق و تفحص از «سازمان ملی استاندارد» در مجلس تصویب شد

جدی، نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از «سازمان ملی استاندارد» در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تحقیق و تفحص از «سازمان ملی استاندارد» در کمیسیون متبوعش خبر داد.

نماینده مردم شیران در مجلس شورای اسلامی در تشریح محورهای تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد، افزود: کوتاهی و سوءاستفاده‌های انجام گرفته در حوزه کیفیت واردات کالاهای اساسی از جمله محورهای تحقیق و تفحص است زیرا سازمان ملی استاندارد واردات را از نظر کیفی کنترل می کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم کیفیت خودروهای تولیدی را یکی دیگر از محورهای تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد دانست و اضافه کرد: این سازمان وظایفی در حوزه آلایندگی سوخت‌های مصرفی کشور دارد که در این زمینه کوتاهی کرده است.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه آزمایشگاه‌های بسیاری که تحت نظر سازمان ملی استاندارد بودند، به تعطیلی کشیده شده‌اند،   ادامه داد: سوءاستفاده های شخصی رئیس سازمان ملی استاندارد و برخی انتصابات نامناسب از جمله سایر محورهای تحقیق و تفحص از این سازمان است.

کد خبر: ۷۱٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha