۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
 ۲۰۹ پروژه آبرسانی در زنجان اجرا شده است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

۲۰۹ پروژه آبرسانی در زنجان اجرا شده است

زنجان- جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان از اجرای ۲۰۹ پروژه آبرسانی در استان خبر داد و گفت: تعداد روستاهای تحت پوشش شبکه به ۶۱۵ روستا افزایش یافته است. 

علیرضا جزءقاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان ۹۰۷ روستا دارد، گفت: از سال ۹۲ تاکنون تعداد روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان به ۶۱۵ روستا افزایش یافته است. 

وی اظهار کرد: قبل از سال ۹۲ حدود ۵۵۱ روستای استان تحت پوشش این شرکت بودند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: طی این بازه زمانی ۳۶ پروژه شهری و روستایی در قالب پویش «الف-ب-ایران» توسط شرکت آب و فاضلاب استان افتتاح شده است. 

جزءقاسمی از اجرای ۲۰۹ پروژه آبرسانی در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: همچنین در این بازه زمانی تصفیه خانه آب شرب شهرهای ابهر و خرمدره،زرین آباد،خرمدره و ماهنشان افتتاح شده است. 

وی بر لزوم مدیریت مصرف آب در استان تاکید کرد و یاد آورشد: هدر رفت آب در مناطق شهری زنجان ۲۳ درصد و در مناطق روستایی ۴۴ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه هدر رفت آب در مناطق روستایی بسیار زیاد است،ابراز داشت: روستائیان در مصرف درست و بهینه آب مدیریت لازم را داشته باشند و در این میان هدر رفت آب شهری در استان نسبت به کشور پایین است.

کد خبر: ۷۱٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha