۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
تحلیل تکنیکال ولملت؛ آیا این نماد سود کوتاه مدت خوبی می‌دهد؟
بازار بررسی می‌کند؛

تحلیل تکنیکال ولملت؛ آیا این نماد سود کوتاه مدت خوبی می‌دهد؟

یکی از نمادهای بازار که با واگرایی مثبتی توانسته به آغاز روند کوتاه مدت صعودی نزدیک شود ولملت است.

وحید بلالی؛ بازار: بررسی قیمتی نماد ولملت نشان می دهد این نماد می تواند در صورت افزایش تقاضا یک روند صعودی کوتاه مدت را ایجاد کند.

حال این نماد را در تایم فریم های ماهانه، هفتگی، روانه، یک ساعته و نیم ساعته بررسی می کنیم: 

این نماد در تایم فریم روزانه دقیقا روی خط پیوت قرار گرفته و سعی دارد با حفظ این خط روندی را هر چند در کوتاه مدت شروع کند.حجم معاملات به حداقل خود رسیده تا نشان دهد زور منفی شدن این نماد به حداقل ممکن رسیده است، اندیکاتور مک دی هنوز روند واگرایی مثبت در این تایم فریم را نشان نمی دهد.

این نماد در تایم فریم هفتگی یک الگوی راندینگ کوچک را نشان می دهد که با به کف رسیدن و رسیدن به خط حمایت S1 مواجه شده است. مک دی در این تایم فریم نیز واگرایی مثبت را نشان نداده اما حجم معاملات نسبت به تایم فریم ماهانه به شدت افزایش یافته است.

ولملت در تایم فریم روزانه دقیقا به خطر روند پیوت رسیده تا بتوان به صعود این نماد در روزهای آینده امیدوار بود، مک دی واگرایی مثبت نشان داده و سی سی آی نیز در این میان مثبت است.

برای بررسی دقیق این نماد تایم فریم یک ساعته را بررسی می کنیم، این نماد بر روی خط پیوت قرار گرفته و توانسته کمی بالاتر از این خط بسته شود که این روند مثبت است، برای مثبت شدن ولملت باید دو روز دیگر این نماد مثبت بوده تا بتوان تصمیم درستی را اتخاذ کرد.

کد خبر: ۷۱٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha