۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
افزایش ارزش سهام در اکثر بازارهای بورس آسیا

افزایش ارزش سهام در اکثر بازارهای بورس آسیا

بازارهای آسیایی در معاملات امروز با روند افزایشی همراه شدند در حالی که شاخص های آتی بازار آمریکا در ابتدای معاملات امروز روند مثبت را در پیش گرفتند.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، توجه بیش از حد بازارهای جهانی به بازار فلزات گرانبها موجب شد بازارهای سهامی کمی با تامل به معاملات ادامه دهند و هیجان ناشی از معاملات به بازارهای فلزات سرایت کند.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز در بازارهای آسیایی شاخص آسیا پاسفیک به غیر از ژاپن با افزایش ۱.۴ درصدی همراه شد و نیکی ژاپن نیز ۱.۲ درصد مثبت شد.

به این ترتیب، شاخص بلوچیپ شانگهای با افزایش ۰.۳ درصدی معاملات را ادامه داد در حالی که در جلسه معاملاتی گذشته با رشد ۱ درصدی همراه بود.

در این بین، شاخص نزدک در معاملات آتی با رشد ۰.۱۲ درصدی همراه شد و شاخص یورواستاکس در بازارهای آتی نیز ۰.۶ درصد افزایش یافت.

در بازار فلزات اساسی، قیمت نقره با رشد قابل توجهی همراه بود و با رشد ۶ درصدی در نقطه اوج معاملات نسبت به ۶ ماه گذشته ایستاد.

از سوی دیگر، اوضاع اقتصادی چین کمی نگران کننده شده است و کاهش میزان تولیدات کارخانه ای در این کشور طی ماه ژانویه به دلیل آنچه محدودیت های جدید کرونایی اعلام شده است، موجب نگرانی بازارها نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی در این کشور شده است.

اما در بازار فلزات گرانبها، قیمت طلا با رشد قیمت همراه شد و به یک هزار و ۸۶۲ دلار در هر اونس رسید.

قیمت نفت نیز با رشد ۲۱ سنتی به هر بشکه ۵۴ دلار و ۴۲ سنت رسید.

کد خبر: ۷۱٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha