۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
 رشد ۸۶ درصدی قیمت ریپل به دنبال حمایت گروه وال استریت
بازار خبر می ‌دهد

رشد ۸۶ درصدی قیمت ریپل به دنبال حمایت گروه وال استریت

ارز دیجیتال دوج کوین پس از یک صعود ۸۰۰ درصدی، در حال حاضر ۷۱ درصد نسبت به بالاترین قیمت خود در تاریخ ۲۹ ژانویه، یعنی ۰.۰۷۸ دلار، کاهش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از رمزارز نیوز، قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) در ساعات اولیه روز ۳۰ ژانویه با یک رشد ۸۶ درصدی مواجه شد. ریپل که دوباره توانسته است رتبه چهارم ارزهای دیجیتال برتر جهان از لحاظ ارزش بازار را پس بگیرد، اخیرا مورد توجه یک گروه سرمایه‌گذاری در ردیت (Reddit) به نام وال استریت بتز (Wallstreetbets) قرار گرفته است.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال XRP از ۰٫۲۸ دلار تا ۰٫۵۱ دلار افزایش یافت و سپس، فروش عمده آن باعث شد که قیمت این ارز دیجیتال به ۰٫۴۹ دلار کاهش یابد.

به نظر می‌رسد اقدامات هفته گذشته گروه وال استریت بتز که باعث افزایش قیمت گیم‌استاپ (GameStop)، ای‌ام‌سی (AMC) و دوج کوین (DOGE) شده بود، آخر هفته نیز ادامه داشت و اکنون موجب افزایش قیمت ریپل و استلار (XLM) شده است.

ارز دیجیتال دوج کوین پس از یک صعود ۸۰۰ درصدی، در حال حاضر ۷۱ درصد نسبت به بالاترین قیمت خود در تاریخ ۲۹ ژانویه، یعنی ۰٫۰۷۸ دلار، کاهش یافته است.

داده‌های دِتای (TheTIE) نشان می‌دهند که افزایش قیمت ارز دیجیتال XRP با جهش شدید حجم توئیت‌های مربوط به آن، همزمان بوده است.

همان‌طور که گفته شد، استلار (XLM) نیز مورد توجه گروه وال استریت بتز قرار گرفته است. قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ ۲۷ ژانویه با یک افزایش ۶۴ درصدی به ۰٫۳۸ دلار رسید. با این حال، پس از آن استلار دچار اصلاح قیمت شد و در حال حاضر با قیمت ۰٫۳۲ دلار معامله می‌شود.

مشکلات قانونی ریپل، ممکن است مانع روند صعودی XRP شود!
در چند ماه گذشته، قیمت ارز دیجیتال XRP به دلیل شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از این شرکت و دو تن از مدیران آن، به طور چشمگیری کاهش یافته است. کمیسیون SEC ادعا می‌کند که این شرکت در حال فروش غیرقانونی اوراق بهادار در قالب ارز دیجیتال XRP بوده است و همچنان نیز به صورت دوره‌ای، توکن‌های XRP موجود در خزانه خود را به فروش می‌رساند.

با این حال، ریپل به تازگی با انتشار دفاعیه خود به ادعاهای کمیسیون SEC پاسخ داده است. ریپل با استناد به اظهارات ویلیام هینمن (William Hinman)، مدیر سابق امور مالی کمیسیون SEC در ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی، اظهار داشت که همانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، ارز دیجیتال XRP نیز باید یک ارز مجازی در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۷۱٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha