۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
۳هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی در مازندران افتتاح می‌شود
رئیس سازمان صمت مازندران:

۳هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی در مازندران افتتاح می‌شود

قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران گفت: در مجموع تا پایان سال جاری سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی و تولیدی در استان راه اندازی می‌شود.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برنامه های شاخص متناسب با سال جهش تولید در استان اظهار داشت: از هفته دولت تاکنون هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی در استان راه اندازی شد که توسعه کارخانه کاله و فرش ساوین از جمله طرح ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه پایانه فنی محصولات کشاورزی در استان ایجاد و راه اندازی شده است، گفت: این پایانه با حضور مجازی رئیس جمهوری و مسئولان عالیرتبه افتتاح می‌شود.

قوانلو با عنوان اینکه کارخانه خزرخزر که سال های سال تعطیل شده بود، دوباره احیا شد و گفت: این واحد پروفیل سازی با ۱۸۳ میلیارد تومان افتتاح می شود.

رئیس سازمان صمت مازندران با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی و تولیدی بزرگ با حضور رئیس جمهور در استان افتتاح می شود، گفت: در مجموع ۹۰ پروژه طرح های صنعتی همزمان با دهه فجر در استان افتتاح می شود.

رئیس سازمان صمت مازندران با بیان اینکه در سال جاری بیش از سه هزار  ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح می شود، گفت: از این تعداد هزار و ۵۰۰ در هفته دولت افتتاح شد و بقیه دهه فجر راه اندازی می شود.

قوانلو ادامه داد: همچنین طرح بزرگ شامل طرح بزرگ پتروشیمی با سرمایه گذاری ۳۰ میلیون یورو تا پایان سال راه اندازی می شود که برای ۱۰۰ اشتغال ایجاد خواهد کرد. 

کد خبر: ۷۱٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha