۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کرونا سفر رئیس اتاق بازرگانی ایران به اهواز را لغو کرد

کرونا سفر رئیس اتاق بازرگانی ایران به اهواز را لغو کرد

اهواز ـ رئیس اتاق بازرگانی اهواز از لغو سفر رئیس اتاق بازرگانی ایران برای حضور در آیین سالگرد تاسیس اتاق بازرگانی اهواز در ۲۰ اسفند به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

شهلا عموری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه علاوه بر این اتاق بازرگانی اهواز ۱۳ برنامه آموزشی و تجاری را برنامه ریزی کرده بود، گفت: ضمن عذرخواهی از متقاضیان، برگزاری این دوره ها تا اطلاع ثانوی لغو اعلام می شوند.

عموری در خصوص مدعوین این برنامه های آموزشی و تجاری، بیان کرد: قرار بود در اسفندماه امسال میزبان رئیس انجمن خرمای ایران، رئیس و دبیر اتاق مشترک ایران و عمان و همچنین رئیس صندوق ضمانت صادرات ایران در اهواز باشیم. 

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت رعایت ملاحظات بهداشتی و توصیه های مقامات بهداشت و درمان کشور مبنی بر توجه و ضرورت انجام مراقبت های سلامتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس این اتاق تمامی برنامه های تدوین شده برای اسفند ماه سال جاری لغو و در آینده نزدیکی که تاریخ آن متعاقباً به اطلاع خواهد رسید، برگزار می شود.

وی با ادامه داد: علاقمندان به شرکت در برنامه آموزشی و میزهای تجاری می توانند با ارسال نام و نام خانوادگی، نام سمینار آموزشی و میزهای تجاری مورد درخواست خود از طریق واتس آپ اتاق (۰۹۳۰۴۵۵۳۰۹۷) ثبت نام اولیه را انجام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد آموزش اتاق بازرگانی اهواز (۳۳۳۳۲۹۰۰-۳۳۳۳۲۷۴۴-۳۳۳۳۲۶۴۲ - داخلی ۲۰۲) تماس بگیرند.

کد خبر: ۷٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha