۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
اشتغال ۲۱۶۴ نفر با بهره‌برداری از ۲۱۲ پروژه همزمان با دهه فجر در قم
استاندار قم خبر داد؛

اشتغال ۲۱۶۴ نفر با بهره‌برداری از ۲۱۲ پروژه همزمان با دهه فجر در قم

قم - سرمست، استاندار قم گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، تعداد ۲۱۲ پروژه در حوزه‌های مختلف زیربنایی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و... با اعتباری بالغ بر ۵۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۳۱ پروژه نیز آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی را برای تبیین و تشریح دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط در جامعه فراهم کرده است.

وی شتاب بخشی به روند اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان قم در سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت دهه مبارک فجر تعداد ۲۱۲ طرح در بخش‌های مختلف زیربنایی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی، کشاورزی، بهداشت و درمان و... با اعتباری بالغ بر ۵۴۰۰ میلیارد ریال در استان قم به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار قم با بیان این که افتتاح این طرح‌ها، زمینه اشتغال ۲۱۶۴ نفر را فراهم خواهد کرد، افزود: علاوه بر طرح‌های افتتاحی، عملیات اجرایی تعداد ۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۲۱۵ میلیارد ریال نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به عناوین پروژه‌های آماده افتتاح استان در دهه فجر تصریح کرد: کشتارگاه جاهد به عنوان یک کشتارگاه کاملاً مدرن و دارای اهمیت اساسی برای استان، پس از سال‌ها وقفه، در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

سرمست ادامه داد: افتتاح چندین طرح صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم همچنین تعدادی پروژه در بخش‌های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و ورزشی را در این ایام شاهد خواهیم بود.

وی به ملاحظات مد نظر استان قم در بحث افتتاح و بهره برداری از پروژه‌ها در شرایط کرونایی نیز اشاره و تصریح کرد: در این شرایط سیاست مدیریت استان بر این مبنا بوده که افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف در طول سال و به محض اتمام و آماده شدن آن‌ها انجام گرفته و به ایام و مناسبت‌های خاصی موکول نشود.

استاندار قم با بیان این که مراسم افتتاحیه طرح‌های یکسال گذشته با حضور حداقلی برگزار شده است، اظهار کرد: رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در همه برنامه‌ها و مراسم‌های ایام الله دهه فجر پیش رو برای مردم و مسؤلان مورد تأکید و انتظار است.

کد خبر: ۷۰٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha