۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
مجلس بخشودگی مالیاتی صادرکنندگان را پیگیری می‌کند
عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس:

مجلس بخشودگی مالیاتی صادرکنندگان را پیگیری می‌کند

همدان - آزادیخواه، عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر رفع تعهد ارزی به ویژه در بخش کشاورزی و محصول کشمش هستیم، گفت: بخشودگی مالیاتی صادرکنندگان نیز در دستور کار است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری نشست اعضای انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشمش ملایر با هدف بررسی مسائل و مشکلات این حوزه، گفت: شرایط بودجه ۱۴۰۰ خاص است اما در عین حال پیگیری برای برآورده کردن نیازها و مطالبات حوزه باغداری، انگور و کشمش در اولویت قرار دارد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه ضمن تقدیر از زحمات اثرگذار تولیدکنندگان و صادرکنندگان و تلاش برای صادرات مازاد کشمش با بیان اینکه با جدیت پیگیر رفع تعهد ارزی به ویژه در بخش کشاورزی و محصول کشمش هستیم، اظهار کرد: بخشودگی مالیاتی صادرکنندگان نیز در دستور کار است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در صورت به نتیجه نرسیدن از طریق بودجه در نشستی با رئیس امور مالیاتی کشور این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان همچنین اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید حمایتی خارج از مصوبه دولت را فرصتی مناسب برای کمک به باغداران و خرید محصول کشمش عنوان کرد.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: از آنجا که کشمش یکی از محصولات مهم و اساسی شهر جهانی انگور و بیش از نیمی از صادرات استان همدان را به خود اختصاص داده اولویت مجلس بر شامل شدن کشمش در فهرست محصولات خرید تضمینی است.

کد خبر: ۷۰٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha