۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
بهره برداری از ۱۱۱ پروژه عمرانی همزمان با ایام دهه فجر در همدان
فرماندار همدان خبر داد:

بهره برداری از ۱۱۱ پروژه عمرانی همزمان با ایام دهه فجر در همدان

همدان - فرماندار همدان گفت: ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۲۰۶ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در سطح شهرستان همدان به بهره برداری می رسد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدعلی محمدی در نشست هماهنگی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی گفت: در هر روستا باید اطلاعات کامل اقدامات انجام شده، اقدامات مورد نیاز و برنامه عملیاتی مشخص داشته باشیم.

محمدی خواستار برنامه محوری بخشداران دهیاران و شوراهای اسلامی برای روستاها شد و افزود: برای جذب اعتبارات مورد نیاز و استفاده از فرصت نمایندگان در این راستا باید برنامه محور باشیم.

وی با تاکید بر اولویت تکمیل کارهای نیمه تمام اضافه کرد: ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۲۰۶ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در شهرستان همدان به بهره برداری می رسد.

فرماندار همدان اظهار کرد: گازرسانی به واحدهای اقتصادی و تولیدی، بهسازی و مقاوم سازی در روستاها، توسعه و تقویت شبکه برق رسانی، توسعه واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و چند طرح در بخش راه روستایی از جمله طرح هایی است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم هم افزایی برای تغییر وضعیت و پیشبرد امور روستا عنوان کرد: شوراهای اسلامی روستاها می توانند با برنامه ریزی اصولی و تصمیم سازی در تصمیم گیری مدیران برای رفع نیازهای روستا موثر باشند.

کد خبر: ۷۰٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha