۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
تحریم‌های اقتصادی بودجه ۱۴۰۰ را با شرایط خاصی همراه کرده است
حاجی بابایی:

تحریم‌های اقتصادی بودجه ۱۴۰۰ را با شرایط خاصی همراه کرده است

همدان - حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: خاص بودن بودجه ۱۴۰۰ ناشی از تحریم‌های اقتصادی و موقعیت ویژه‌ای است که کشور در آن قرار دارد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: بودجه سال آینده کشور به دلایل مختلف دارای ویژگی های خاصی است و با تمام بودجه بندی سال های گذشته تفاوت دارد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: خاص بودن بودجه ۱۴۰۰ ناشی از تحریم های اقتصادی و موقعیت ویژه‌ای است که کشور در آن قرار دارد.

وی عنوان کرد: تلاش دولت و مجلس معطوف بر این است تا بودجه سال ۱۴۰۰ موجب رشد و ارتقای شاخص های اقتصادی از جمله ضریب جینی، تورم، اشتغال، سرمایه گذاری و بهره وری شود.

عضو کمیسون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هدف ان است که بودجه ۱۴۰۰ پاسخگوی نیاز کشور هم باشد، گفت: در بودجه ۱۴۰۰ پشتیبانی خوبی از مردم خواهیم داشت به طوری که ۳۵ میلیون نفر از اقشار نیازمند به‌صورت ویژه در بودجه دیده می‌شوند.

حاجی بابایی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: طبق فرمایشات رهبری، جمعیت ۳۵ میلیونی در کشور نیازمند توجه ویژه است چراکه این جمعیت بالاترین خسارت ها را متحمل می شوند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: برهمین اساس و بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ سه دهک پایین جامعه، معادل یک سوم از جمعیت کشور، به شرط رعایت الگوی مصرف از آب و برق رایگان برخوردار خواهند شد.

کد خبر: ۷۰٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha