۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
اجرای ۱۲ طرح و پروژه بزرگ با مشارکت و سرمایه‌گذاری وزارت دفاع در همدان
حاجی بابایی:

اجرای ۱۲ طرح و پروژه بزرگ با مشارکت و سرمایه‌گذاری وزارت دفاع در همدان

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای ۱۲ طرح و پروژه بزرگ عمرانی، تولیدی و سازندگی با مشارکت و سرمایه‌گذاری وزارت دفاع و نیروهای مسلح در مناطق مختلف استان همدان آغاز شده است.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی‌بابایی در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی همدان افزود: اجرای ۱۲ طرح و پروژه بزرگ عمرانی، تولیدی و سازندگی با مشارکت و سرمایه‌گذاری وزارت دفاع و نیروهای مسلح در مناطق مختلف استان همدان آغاز شده است.

وی گفت: تحقق این اقدام نقش بسیار مهم و قابل توجهی در تسریع روند رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان در راستای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم این منطقه دارد.

حاجی بابایی از اجرای چهار پروژه بزرگ شهری با مشارکت قرارگاه خاتم در همدان خبر داد و اضافه کرد: توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی و کشاورزی، تامین قیر رایگان، اشتغال و بودجه ویژه مناطق کم برخوردار در حاشیه شهر ها و روستاها در بودجه ۱۴۰۰ به طور ویژه ای مورد توجه و تغییر قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی توسط وزارت نیرو،  اظهار کرد: اجرای این طرح موجب تسهیل روند خدمت رسانی به مشترکان روستایی با توجه به تجمیع اعتبارات و برنامه ریزی منسجم در زمینه اراده خدمت به مناطق روستایی همگام با شهرها داشته است.

حاجی بابایی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان همدان در حوزه ایجاد شبکه های جمع آوری فاضلاب، گفت: نیروگاه برق شهید مفتح، پتروشیمی هگمتانه و در آینده پتروشیمی ابن سینا نیز از پساب تصفیه شده استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه ساماندهی فاضلاب روستاهای بالا دستی سد اکباتان و مسیر گردشگری امامزاده محسن از اولویت خاصی برخوردار بود؛ گفت: با اجرای شبکه در این مناطق و احداث مجتمع های آبرسانی بسیاری از مشکلات روستاهای ما برای همیشه حل خواهد شد.

وی با اشاره محدودیت بودجه های استانی برای انجام طرح های مورد نیاز عنوان کرد: با پیگیریهای انجام شده مشکل برق سیمین و انجلاس هم حل شد و مسیرهای گردشگری روستایی ما از جمله ابرو،امامزاده محسن و سد اکباتان باید مثل خیابان از روشنایی دایم برخوردار باشد.

حاجی بابایی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست موارد و موانع موجود بر سر راه پروژه های ملی و استانی را به موقع اطلاع رسانی کنند تا مجمع نمایندگان بتوانند ضمن پیگیری تغییرات لازم را در ردیف های بودجه لحاظ کنند.

کد خبر: ۷۰٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha