۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
مدافع حقوق بازنشستگان آذربایجان شرقی هستیم
استاندار آذربایجان شرقی:

مدافع حقوق بازنشستگان آذربایجان شرقی هستیم

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مدافع حقوق بازنشستگان بوده و پیگیری‌های لازم را برای حل مشکلات آنان از سوی مسئولان امر ادامه می‌دهیم.

به گزارش بازار به نقل از استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی که با حضور نمایندگان جامعه بازنشستگی استان برگزار شد، با بیان اینکه تحریم‌ها، عامل اصلی فشارهای اقتصادی بر مردم هستند، تاکید کرد: باید با تلاش شبانه‌روزی و اتخاذ تدابیر مناسب، اقدامات خصمانه دشمنان و آثار آن بر زندگی اقشار متوسط و ضعیف جامعه را بی‌اثر کنیم.

وی با اشاره به تجمع اعتراضی تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی در روزهای اخیر، اظهار داشت: اعتراض و پیگیری مسائل و مشکلات حق قانونی همه افراد است، اما این کار باید در قالب تشکل‌های مدنی و در چارچوب قانون صورت گیرد.

پورمحمدی با بیان اینکه مطالبات بازنشستگان، از سوی مسئولان استان به مسئولان کشور از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعکس شده است، افزود: نمایندگان استان از تمام ظرفیت خود برای تحقق مطالبات بحق و قانونی بازنشستگان استفاده خواهند کرد.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به دیدار استاندار و چهار نماینده تبریز با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مطالبات جامعه بازنشستگی استان در این دیدار و همچنین به رئیس مجلس منعکس شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات باشیم.

روح‌الله متفکر آزاد با بیان اینکه مشکلات بازنشستگان در جلسه آینده کمیسیون تلفیق مجلس نیز بررسی خواهد شد، افزود: ورشکستگی برخی صندوق‌ها، عامل اصلی مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی است و لازم است نظارت بر فعالیت این صندوق‌ها بیشتر شود.

کد خبر: ۷۰٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مستمری بگیر IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      مسئولین تامین اجتماعی درسال اینده میخواهند اختلاف حقوق کشوری وتامین اجتماعی را جبران کنند افزایش بازنشسته کشوری ۲۵درصد تامین اجتماعی ۱۸ درصد علی برکه اله