۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
آبگیری طرح های تغذیه مصنوعی با حجم ۱۶.۶ میلیون متر مکعب در زنجان
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان خبر داد:

آبگیری طرح های تغذیه مصنوعی با حجم ۱۶.۶ میلیون متر مکعب در زنجان

زنجان- افشاری، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان گفت: طی ۱۰ ماه امسال آبگیری طرحهای تغذیه مصنوعی با حجم ۱۶.۶ میلیون متر مکعب در استان زنجان انجام شده است. 

اسماعیل افشاری در گفتگو با خبرنگار بازار از تهیه و نصب دو هزار و ۷۶ دستگاه هوشمند آب و برق بر روی چاههای کشاورزی استان زنجان طی ۱۰ ماه امسال خبر داد و گفت: ۳۰۹ دستگاه کنتور حجمی هوشمند بر روی چاههای صنعتی نصب شده است. 

وی اظهار کرد: آبگیری طرحهای تغذیه مصنوعی به منظور تقویت سفره های آب زیر زمینی در استان انجام می شود. 

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان گفت: طی ۱۰ ماه امسال آبگیری طرحهای تغذیه مصنوعی با حجم ۱۶.۶ میلیون متر مکعب در زنجان انجام شده است. 

افشاری با بیان اینکه یکی از راهکارهای تقویت سفره آب های زیرزمینی  تغذیه مصنوعی است،تاکید کرد: این اقدام از سال ۹۱ در سطح استان آغاز شده و هر سال با قوت بسیار خوبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات برای استفاده مناسب از منابع آبی کنتوردار کردن چاه های آب و هوشمندسازی آن است،ابراز داشت: در سال جاری این مهم در استان با برنامه ریزی و مدیریت درست انجام می شود. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان از بحرانی بودن پنج دشت استان زنجان خبر داد و گفت: این استان هفت دشت دارد. 

افشاری با بیان اینکه عمده مصرف منابع آبی استان زنجان در بخش کشاورزی است، یاد آورشد: بیشترین مصرف آب استان با ۹۰ درصد در بخش کشاورزی است. 

کد خبر: ۷۰٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha