۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
لزوم بازنگری در قانون و مجازاتهای صنعتگران
رییس کمیسیون صنایع و معادن عنوان کرد

لزوم بازنگری در قانون و مجازاتهای صنعتگران

اکبری، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قانون و برخی مجازات های مربوط به بخش صنعت نیاز به بازنگری و بروز شدن دارند.

به گزارش بازار، عزت الله اکبری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از چندواحد تولیدی در شهرک صنعتی پرند گفت : از آنجاکه فناوری ها در حال پیشرفت است قوانین و مجازاتها هم باید بروز شود.

اکبری افزود: به رییس قوه قضاییه پیشنهاد کردیم قضات باتغییر برخی قوانین بجای بازداشت مدیرعامل یا پلمپ واحدتولیدی / مجازات های دیگری را ازجمله الزام آن واحدتولیدی به افزایش ظرفیت تولید یااشتغال در نظربگیرند.

وی همچنین در بازدید از واحد تولید مخزن های تحت فشار گفت : مدل این مجموعه از سرمایه گذاری ایرانیان خارج ازکشور باتکیه بر فناوری های داخلی تشکیل شده و مدلی موفق است که می تواند تحریم ها را بی اثرکند.

اکبری افزود: وقتی تکیه بخش خصوصی به ابتکارات و دانش و فناوری های داخلی و بومی باشد هیچ تحریمی کارساز نخواهدبود اما وقتی بجای بخش خصوصی از توان دولتی استفاده شود صنعت آسیب پذیرخواهد شد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بخش دیگری شهرک صنعتی پرند را از جمله شهرک های صنعتی درجه ۱ از نظر میزان تولید/ اشتغال و صادرات خواند و گفت : دوگانگی در مدیریت این شهرک و برخی اختلافات میان مدیریت این شهرک و شرکت شهرک های صنعتی سبب ایجاد موانعی برای توسعه شهرک صنعتی شده است.

وی افزود: سعی می کنیم در آینده نزدیک نمایندگان هردو طرف را در یکی از کمیته های مجلس دعوت کنیم تا اختلافات میان آنان و موانع توسعه شهرک صنعتی پرند به سرعت برطرف شود .

کد خبر: ۷۰٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha