۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
افزایش تولید الکل در زنجان/ یک شرکت جدید وارد مدار تولید شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

افزایش تولید الکل در زنجان/ یک شرکت جدید وارد مدار تولید شد

زنجان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: تولید الکل ضدعفونی‌کننده در شرکت پدیده شیمی قرن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری در حاشیه بازدید استاندار زنجان از کارخانه مواد بهداشتی در شهرک صنعتی زنجان با بیان اینکه استان در تامین مواد ضدعفونی‌کننده، جزو استان‌های اول کشور است، گفت: علاوه بر افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده الکلی واحدهای موجود، خوشبختانه تولید الکل ضدعفونی‌کننده شرکت پدیده شیمی قرن به زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای پاسخ به تقاضای زیاد ماسک در استان اظهار داشت: یکی از واحدهای تولید ماسک با ظرفیت تولید بالا در شهرستان زنجان مستقر بوده که با افزایش ساعات کاری، برای تولید این شرکت نباید کمبود وجود داشته باشد.

فغفوری تصریح کرد: با استقرار شرکت های بزرگ تولید کننده بهداشتی داخلی و سرمایه گذاری کلان کشور ترکیه در زنجان برای تولید محصولات بهداشتی،علاوه بر تامین نیاز استان قادر به رفع نیازهای سایر اسان های کشور هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان خاطر نشان ساخت: با توجه به شرایط کشور از سرمایه گذاری خرد که در اسرع وقت به مرحله تولید کالا برسد در حوزه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده استقبال کرده و زمینه استقرار، نصب ماشین آلات و بهره برداری را در کوتاهترین زمان فراهم می کنند.

کد خبر: ۷٬۰۲۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha