۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه‌ای برکت در کردستان افتتاح شد
با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام( ره)؛

مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه‌ای برکت در کردستان افتتاح شد

کردستان- افتتاح مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه ای برکت و انعقاد تفاهم نامه همکاری بنیاد برکت و دانشگاه کردستان امروز سه شنبه با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام( ره) انجام شد.

به گزارش خبرنگار بازار، افتتاح مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه ای  برکت و امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد برکت و دانشگاه کردستان از دیگر برنامه های امروز سفر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به این استان است.

مشاور مدیرعامل بنیاد برکت در پیشرفت منطقه‌ای در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و پیشرفت منطقه ای که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: این مرکز به منظور  برقراری ارتباط جامعه و دانشگاه در راستای ایجاد اشتغال پایدار  و کاهش و حذف مشاغلی هم چون کولبری ایجاد شده است.

روح‌الله اکبری از مشارکت ۸۰۰ استاد دانشگاه در این مرکز خبر داد و گفت: ایده هایی در راستای رسیدن به اهداف راه اندازی این مرکز از سوی متخصصان، نخبگان و اساتید دانشگاه مطرح و سپس عملیاتی می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰ نفر از اساتید دانشگاه استان های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه در این مرکز فعالیت خود را آغاز کردند، یادآور شد: تاکنون ۸۰۰ نفر از اساتید، نخبگان و متخصصان برای فعالیت در این مرکز اعلام آمادگی کردند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام صبح امروز سه‌شنبه در راس هیئتی برای بازدید از چند طرح تولیدی و اشتغالزایی وارد کردستان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

بازدید از طرح جهش تولیدی در دیم‌زارهای کامیاران به وسعت ۲۰ هکتار، بازدید از نمایشگاه و رونمایی از سه هزار طرح اشتغال‌زایی کولبران، افتتاح مرکز نوآوری و اعلام آغاز عملیات اجرایی ۱۴۰ واحدی مسکن ملی در شهرک بهاران از جمله برنامه های محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سفر یک روزه به کردستان است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، افتتاح طرح توسعه شرکت مشارکتی کانی کاو کوسالان و ارتباط ویدئو کنفرانس با طرح احیا شده تولید لباس استریل پزشکی و دو کارگاه ایجادی اجتماع محور از دیگر برنامه‌های رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان به شمار می رود.

کد خبر: ۷۰٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha