۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
ایجاد ۶۵۰ هزار شغل در کشور  توسط ستاد اجرایی فرمان امام
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد

ایجاد ۶۵۰ هزار شغل در کشور  توسط ستاد اجرایی فرمان امام

کردستان- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: ۶۵۰ هزار شغل در سراسر کشور به همت این ستاد طی چند سال اخیر ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر امروز سه شنبه در مراسم بهره‌برداری از سه هزار طرح اشتغال کولبران که درتالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت:توسط ستاد اجرایی فرمان امام طی چند سال اخیر ۶۵۰ هزار شغل و دو هزار باب مدرسه در کشور ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون در کردستان هم ستاد اقدام به ایجاد هشت هزار طرح با یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغال ۴۰ هزار نفر کرده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یادآور شد: هم اکنون سه هزار طرح با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی در این استان در دست اجرا است و برای سال آینده هم پنج هزار طرح دیگر در این استان به اجرا درمی آید.

مخبر با بیان اینکه در همه طرح های این ستاد مردم مشارکت مطلوبی داشته و دارند، گفت: یکی از عوامل موفقیت ما در اجرای طرح ها به ویژه در حوزه اشتغالزایی حمایت و پشتیبانی مردمی بوده است.

تلاش ستاد فرمان امام در اشتغال کولبران قابل تقدیر است


استاندار کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه زحمات و تلاش های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان به ویژه برای اشتغال کولبران ارزشمند و قابل تقدیر است، اظهار داشت: با سرمایه گذاری دو هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال، سه هزار طرح برای کولبران در استان‌های غربی اجرا و از طریق آن ۹ هزار شغل ایجاد شده است.

بهمن مرادنیا با بیان اینکه کولبری هرگز در شان مردم غیور و مرزدار نبوده و همواره یکی از نگرانی مسئولان و بخشی از خانواده ها است، افزود: اندیشه ستاد اجرایی برای حل کولبری و اشتغال آفرینی برای کولبران بسیار ستودنی است و امیدوارم این کار ارزشمند ستاد اجرایی با قدرت بیشتر تداوم پیدا کند.

وی یادآور شد: کردستان یک استان توانمند در کشاورزی و دامپروری است و می طلبد ستاد اجرایی در این حوزه و برای اشتغال آفرینی و محرومیت زدایی گسترده تر وارد عمل شود.

کد خبر: ۷۰٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha