۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
وارث «سامسونگ» برای حکم زندان درخواست تجدید نظر نمی‌کند!
وکلای نایب رئیس سامسونگ:

وارث «سامسونگ» برای حکم زندان درخواست تجدید نظر نمی‌کند!

هفته گذشته دادگاه تجدیدنظری در کره جنوبی لی جائه-یونگ را به ۲.۵ سال زندان محکوم کرد. انتظار می‌رفت او برای لغو این حکم، درخواست تجدیدنظر کند تا شاید از زندان آزاد شود اما وکلای نایب رئیس سامسونگ تایید کرده‌اند که او قصد دارد رای دادگاه را قبول کند و درخواست تجدیدنظر نخواهد کرد.

بازار؛ گروه فناوری ارتباطات: طی هفته‌های گذشته خبری مبنی بر این که دادگاهی در کره جنوبی «جی. وای. لی» نایب رئیس شرکت سامسونگ الکترونیک را به ۲ سال و نیم (۳۰ ماه) زندان محکوم کرده منتشر شد.

بر اساس این خبر دادگاه عالی سئول نخستین بار لی را در سال ۲۰۱۷ پس از افشای نقش وی در رسوایی فسادی که باعث برکناری پارک گوئن های، رییس جمهور کره جنوبی شد، به زندان محکوم کرد.

در جدیدترین دادگاه به ۲.۵ سال زندان محکوم شده است و حال بنابر گفته وکلا، لی «می‌خواهد این محاکمه را با فروتنی قبول کند».

در سال ۲۰۱۷ در حالی که دادگاه عالی دستور تجدید محاکمه پرونده را صادر کرده بود، لی به این حکم اعتراض کرد و توانست آزاد شود. در نهایت محاکمه مجدد، لی را دوباره راهی زندان کرد هرچند این بار به نظر نمی‌رسد او به دنبال آزادی زودهنگام باشد.

هفته گذشته دادگاه تجدیدنظری در کره جنوبی لی جائه-یونگ را به ۲.۵ ساله زندان محکوم کرد. انتظار می‌رفت او برای لغو این حکم، درخواست تجدیدنظر کند تا شاید از زندان آزاد شود. با این حال وکلای نایب رئیس سامسونگ تایید کرده‌اند که او قصد دارد رای دادگاه را قبول کند و درخواست تجدیدنظر نخواهد کرد.

لی تا زمان تکمیل حکم خود در زندان خواهد ماند و با توجه به اینکه که او قبلا یک سال در زندان بوده، در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد ۱۴۰۱) آزاد خواهد شد. همچنین او می‌تواند از گزینه‌های دیگری از جمله بخشش ریاست جمهوری استفاده کند تا زودتر از موعد مقرر آزاد شود.

کد خبر: ۷۰٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha