۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
۳میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تولید می‌شود
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

۳میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تولید می‌شود

کردستان- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اعلام اینکه براساس نتایج بدست آمده تست فاز نخست تزریق واکسن کرونا تاکنون بر روی داوطلبان مثبت بوده است، گفت: تا پایان سال جاری حدود سه میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه و رونمایی از سه هزار طرح اشتغالزایی کولبران در دانشگاه کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  فاز نخست تست کرونا وقتی بر روی ۵۶ داوطلب آن به اتمام برسد فاز دوم این اقدام مهم هم آغاز می شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون نتایج تست واکسن کرونا در فاز نخست مثبت بوده و هیچ گونه عوارضی نداشته است، اضافه کرد: مجوز تست این واکسن را هم بر روی ۱۴ نفر داوطلب دیگر دریافت کرده‌ایم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اعلام کرد: تا پایان سال جاری حدود سه میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تولید و از فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در اختیار عموم مردم قرار داده خواهد شد.

مخبر اظهار  داشت: بی شک واکسن ایرانی با قیمت بسیار کمتر از نمونه خارجی آن در اختیار مردم کشورمان قرار داده خواهد شد و این مهم نتیجه توان متخصصان و پزشکان داخلی است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صبح سه‌شنبه در راس هیئتی برای بازدید از چند طرح تولیدی و اشتغالزایی وارد کردستان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

بازدید از طرح جهش تولیدی در دیم‌زارهای کامیاران به وسعت ۲۰ هکتار، بازدید از نمایشگاه و رونمایی از سه هزار طرح اشتغال‌زایی کولبران، افتتاح مرکز نوآوری و اعلام آغاز عملیات اجرایی ۱۴۰ واحدی مسکن ملی در شهرک بهاران از جمله برنامه های محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سفر یک روزه به کردستان است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، افتتاح طرح توسعه شرکت مشارکتی کانی کاو کوسالان و ارتباط ویدئو کنفرانس با طرح احیا شده تولید لباس استریل پزشکی و دو کارگاه ایجادی اجتماع محور از دیگر برنامه‌های رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان به شمار می رود.

کد خبر: ۷۰٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha