۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
بیگ‌ستر؛ کانسپت متفاوت از داچیا برای بازار است

بیگ‌ستر؛ کانسپت متفاوت از داچیا برای بازار است

شرکت خودروسازی داچیا همزمان با رونمایی از لوگو جدیدش، کانسپت جدید خود را با نام بیگ‌ستر به جهان معرفی کرد. این کانسپت انقلابی در خانواده رنو-داچیا بوده و یک قلدر خوش استایل اقتصادی را آماده عرضه به بازار می کند.

بازار؛ گروه خودرو: طی دو هفته‌ای گذشته بود که شرکت خودروسازی داچیا همزمان با رونمایی از لوگو جدیدش، کانسپت جدیدی را با نام بیگ‌ستر به جهان معرفی کرد. این مدل که بخشی از استراتژی جهانی رنو با نام «رنولوشن» است در قالب یک اس‌یووی درشت اندام با طراحی خشک و هندسی و خطوط و سطوحی شارپ و تخت و اطو کشیده، معرف سبک جدید طراحی داچیا است.

نکته مهم در طراحی بیگ‌ستر، پرهیز از به‌کارگیری خطوط، سطوح و حجم‌پردازی‌های اورگانیک در پیکره کلی این کانسپت است. به عبارت دیگر به‌رغم آنکه تاکید طراحان بر تنومند نشان دادن کاراکتر کلی خودرو کاملا مشخص و بارز است، اما بازی هوشمندانه خطوط و ترکیب آن‌ها با احجام خشک هندسی در بخش‌هایی مانند در موتور، گل‌گیرها و حتی جزئیات طراحی چراغ‌ توانسته بیگ‌ستر را کانسپتی فراتر از برند داچیا نشان دهد.

طی این روزهای که از معرفی این کانسپت می‌گذرد، تقریبا تمامی نشریات و رسانه‌های معروف خودرویی جهان، طراحی و استایل کلی بیگ‌ستر را با عباراتی نظیر جذاب، فراتر از تصور(برای این برند)، انقلابی در خانواده رنو-داچیا، یک قلدر خوش استایل اقتصادی و... عنوان می‌کنند.

کد خبر: ۷۰٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha