۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
۴ اکیپ بازرسی بر فعالیت داروخانه‌های اردبیل نظارت می‌کنند
ضرب الاجل دادستانی برای تامین اقلام بهداشتی؛

۴ اکیپ بازرسی بر فعالیت داروخانه‌های اردبیل نظارت می‌کنند

اردبیل - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: ضرب الاجلی چند روزه برای تامین اقلام بهداشتی صادر شده و باید طی روزهای آینده این اقلام به وفور در اختیار مردم تمامی شهرستان های استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید عبدالله طباطبایی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل دادستانی اردبیل اظهار داشت: چهار اکیپ نظارتی برای حضور میدانی و بازرسی از داروخانه ها و مراکز توزیع اقلام بهداشتی بسیج شده است.

وی افزود: طبق هماهنگی هایی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است باید تمامی داروخانه ها بصورت شبانه روزی به ارائه خدمات بپردازند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: ضرب الاجلی چند روزه برای تامین اقلام بهداشتی در اردبیل صادر شده و باید  تا روزیکشنبه این اقلام به وفور در اختیار مردم تمامی شهرستان های استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه با متخلفان برخورد می شود و در این راستا دو دارخانه پلمپ شد، تصریح کرد: بدون هیچ ملاحضه ای با فروشندگان مواد بهداشتی و تجهیزات پزشکی که مرتکب تخلف می شوند برخورد قانونی انجام خواهد شد.

طباطبایی با بیان اینکه برخورد با نشردهندگان اکاذیب و شایعه در فضای مجازی در مورد ویروس کرونا در دستور کار دادستانی است، گفت: مردم فهیم استان اردبیل به شایعات موجود در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار مرتبط با ویروس کرونا را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

کد خبر: ۷٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha