۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز در کردستان مصرف شد
مدیر عامل شرکت گاز کردستان:

۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز در کردستان مصرف شد

کردستان- فعله‌گری، مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: مردم این استان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه مصرف کردند.

احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مشترکان شرکت گاز استان کردستان از اول فروردین تا پایان دی ماه سال جاری، دو میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۳۳۰ متر مکعب گاز مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی برابر با شش درصد را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه پر مصرف ترین روز سال جاری تاکنون سوم بهمن ماه بوده که در این روز ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب گاز مصرف شده است، افزود: مشترکان استان در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری، عمومی و صنعتی در اول بهمن ۱۱ میلیون و ۹۷۶ متر مکعب، دوم بهمن ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار، سوم بهمن ۱۳ میلیون و ۱۱۱ هزار و چهارم بهمن ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هرار متر گاز مصرف کردند که در مجموع نسبت به چهار روز مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش مصرف را نشان می دهد.

فعله گری به کاهش محسوس دما طی روزهای اخیر و پیش بینی کاهش دما در روزهای آتی اشاره کرد و گفت: از مشترکان در خواست داریم ضمن استفاده بهینه از گاز طبیعی، دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) را در منزل رعایت کنند تا استمرار خدمات شرکت گاز تداوم داشته باشد.

وی یادآور شد: اگر ادارات، بانک ها و سازمان های دولتی که بعد از تعطیلی و پایان ساعت کاری، سیستم های گرمایشی را خود را خاموش نکنند طبق بخشنامه معاون اول ریاست جمهوری گاز آنها قطع خواهد شد.

کد خبر: ۷۰٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha