۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مالیات مشاغل آسیب دیده از کرونا ۵ درصد کاهش می‌یابد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مالیات مشاغل آسیب دیده از کرونا ۵ درصد کاهش می‌یابد

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تبصره ۱۸ لایحه بودجه ۱۴۰۰، کاهش پنج درصدی مالیات برای مشاغل آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شده است.

علی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کرونا بسیاری از مشاغل را دچار آسیب کرد،گفت: برای تثبیت اشتغال این مشاغل باید از ابزارهای تشویقی استفاده شود.

وی اظهار کرد: بر اساس تبصره ۱۸  لایحه بودجه ۱۴۰۰ کاهش پنج درصدی مالیات برای مشاغل آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر واحد تولیدی و صنفی که در ایام کرونا کارگران خود را اخراج نکرده بلکه حق بیمه و مزایای آنها را پرداخت کردند، از طرح بخشودگی جرایم بیمه تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

طاهری تاکید کرد: باید برای تثبیت اشتغال از مشاغل آسیب دیده از کرونا حمایت های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید باید فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان بیشتر توجه شود، گفت: با تعطیلی و رکود واحدهای تولیدی، وارادات بی رویه و قاچاق کالا هم به تبع افزایش پیدا می کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به تولید کالای ایرانی، افزایش تولید، افزایش ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان شعار جهش تولید را رقم می زند.

طاهری افزود: در راستای تحقق شعار سال باید با  برنامه وارد عرصه شد و تحقق این مهم نیازمند انجام کار عملیاتی است.

کد خبر: ۷۰٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha