۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
پتروشیمی پلی پروپیلن غرب کشور در نهاوند احداث می شود
نماینده مردم نهاوند در مجلس:

پتروشیمی پلی پروپیلن غرب کشور در نهاوند احداث می شود

همدان - شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قفل های اشتغال نهاوند یکی پس از دیگری باز می شود، گفت: پتروشیمی پلی پروپیلن غرب کشور در نهاوند احداث می شود

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موافقت احداث پتروشیمی پلی پروپیلن غرب کشور در نهاوند کسب شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: پیرو قول داده شده و پیگیری های صورت گرفته مجوز احداث پتروشیمی پلی پروپیلن غرب کشور در نهاوند و تأمین خوراک آن به صورت ویژه صادر شد.

وی تاکید کرد: با راه اندازی این واحد عظیم صنعتی قدمی بزرگ در حوزه  اشتغال و اقتصاد نهاوند برداشته می شود.

شهبازی با بیان اینکه این واحد علاوه بر ایجاد تحرک در صنایع پایین دستی به صورت مستقیم برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد، گفت: پلی پروپیلن از محصولات با تکنولوژی بالا در حوزه پتروشیمی است که کاربرد وسیعی در صنایع مختلف از جمله خودرو، نساجی، صنایع غذایی، الیاف مصنوعی و پلاستیکی، تجهیزات پزشکی و صنایع هوافضا دارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مصرف روزافزون پلی پروپیلن در دنیا اهمیت تولید آن را دو چندان کرده و از آنجایی که به عنوان یک محصول مهم و با ارزش افزوده بالا مطرح است در بین محصولات با مشتری بالا قرار دارد که این امر اهمیت اجرای این طرح را بیشتر مشخص می کند.

کد خبر: ۶۹٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha