۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
بازرسی کالاها و اقلام ضروری در استان سمنان تشدید شد
سرپرست سازمان صمت سمنان:

بازرسی کالاها و اقلام ضروری در استان سمنان تشدید شد

سمنان - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان، گفت: بازرسی از توزیع کالا از مبدا تا مصرف برای جلوگیری از دپو و احتکار کالاهای اساسی در این ایام تشدید شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل پیش از ظهر پنج شنبه در پانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه بازرسی از توزیع کالا از مبدا تا مصرف برای جلوگیری از دپو و احتکار کالاهای اساسی در این ایام تشدید شده است، ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بازرسی از واحدهای تولید کننده مواد ضد عفونی کننده و داروخانه ها به‌منظور جلوگیری از ایجاد جو روانی به صورت جدی دنبال می شود.

وی افزود: طی بازرسی های صورت گرفته با کمبود الکل به عنوان مواد اولیه در واحدهای تولیدی مواد ضد عفونی کننده مواجه شدیم که برای حل این موضوع کمیته ای با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و با حضور دستگاههای زیربط تشکیل و این موارد سریعا پیگیری می شود.

سرپرست صمت استان سمنان با باین اینکه ذخایر استراتژیک استان بسیار مطلوب است و هیچ‌گونه کمبودی در بحث اقلام کالایی نداریم، گفت: ذخیره سازی میوه ایام عید در استان آغاز شده و تاکنون از یک هزار و ۱۰۰ تن میوه شب عید ۶۰۲ تن پرتقال و ۳۱۹ تن سیب در انبارهای استان ذخیره سازی شده است.

تشنه دل گفت: طرح نظارتی و پایش بازار ویژه نوروز ۹۹ از اول اسفند ماه در سطح استان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد که بازرسی ها به‌صورت جدی انجام و پایش بازار صورت می گیرد.

کد خبر: ۶٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha