۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
ایجاد سامانه شفاف سازی معاملات بورسی طی ۲ ماه آینده
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس به بازار خبر داد:

ایجاد سامانه شفاف سازی معاملات بورسی طی ۲ ماه آینده

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید جدی بر سازماندهی فضای مجازی دارد لذا در این زمینه تصمیم بر این شد تا سامانه شفاف سازی معاملات طی ۲ ماه آینده از سوی سازمان بورس تشکیل شود.

محسن علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به جلسات کمیسیون اقتصادی با مدیران ارشد سازمان بورس گفت: کمیسیون درجلسات اخیر خود مصوباتی را در زمینه ساماندهی بازار بورس مدنظر قرار داد.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس تاکید کرد: مقرر بوده تا از سال ۹۴ صندوق توسعه‌ای برای بازار سرمایه اختصاص دهند لذا کمیسیون در این زمینه مصوب کرد که بخشی از منابع این صندوق برای اوراق اختیار فروش با محدوده یک ریال  مدنظر قرار گیرد  آن هم برای تضمین سهام‌های بازار، یعنی ما قصد نداریم این منابع را به شکلی در بازار تزریق کنیم و سعی داریم این منابع در این صندوق مانده و به نوعی تضمینی بر سهام‌های بازار باشد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین پیرو این مصوبات، کمیسیون تاکید جدی بر سازماندهی فضای مجازی داشت. همچنین در این زمینه تصمیم بر این شد تا سامانه شفاف سازی معاملات طی ۲ ماه آینده از سوی سازمان بورس تشکیل شود.

کد خبر: ۶۹٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha