۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
ساختمان هواشناسی فرودگاه سمنان ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ احداث پایانه جدید در فرودگاه
معاون عمرانی استاندار سمنان:

ساختمان هواشناسی فرودگاه سمنان ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ احداث پایانه جدید در فرودگاه

سمنان – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به آغاز عملیات احداث پایانه جدید فرودگاه سمنان گفت: مراحل اجرایی احداث ساختمان هواشناسی فرودگاه آغاز و ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری صبح پنجشنبه در جلسه پیگیری، بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد پیرامون فرودگاه سمنان در محل استانداری با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی این فرودگاه باید به‌سرعت تکمیل و بهره‌برداری شود، اظهار داشت: با انتخاب پیمانکار پروژه احداث ساختمان هواشناسی فرودگاه آغاز شد و تاکنون ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بابیان اینکه پروژه احداث پایانه جدید فرودگاه سمنان در حال اجرا است، افزود: این پروژه تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره‌برداری از آن در توسعه خدمات فرودگاه نقش مؤثری ایفا می‌کند.

پیگیری برای ایجاد چارت سازمانی فرودگاه سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان توسعه فرودگاه سمنان را یکی از سیاست‌های جدی دولت برای ایجاد بستر مناسب در راستای رونق اقتصادی دانست و گفت: احداث جایگاه سوخت فرودگاه از دیگر پروژه‌های مهمی است که برای تحقق این هدف در دستور کار قرار دارد.

فخری با تأکید بر لزوم رفع کاستی‌ها و موانع موجود در راستای اجرای این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: تقویت تجهیزات پروازی موردنیاز فرودگاه برای راه‌اندازی پرواز در سایر خطوط هوایی در آینده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: پیگیری برای ایجاد چارت سازمانی، تأمین ‌نیروی انسانی نیروی حفاظت فرودگاه و احداث ساختمان جدید ویژه نیروی حفاظت فرودگاه نیز از دیگر اقدامات مهم برای توسعه این فرودگاه است.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه اجرای موارد موردنظر نیروی حفاظت در خصوص تأمین ‌امنیت از سوی مجموعه فرودگاه سمنان در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: تکمیل فنس کشی اطراف فرودگاه به‌عنوان یک ضرورت در این راستا دنبال می‌شود.

کد خبر: ۶٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha