۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
نظارت تخصصی بر کیفیت ۶۰ هزار کیلومتر از راه های کشور
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فنی و مکانیک خاک خبر داد

نظارت تخصصی بر کیفیت ۶۰ هزار کیلومتر از راه های کشور

ایلام-مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فنی و مکانیک خاک از نظارت تخصصی بر کیفیت ۶۰ هزار کیلومتر از راه های کشور توسط شرکت مادر تخصصی فنی و مکانیک خاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید کیانپور عصر روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام در محل اداره  فنی و مکانیک خاک ایلام اظهار کرد:  از ۶۰ درصد از مجموع ۲۱۳ پروژه عمرانی مهم در استان ایلام، این شرکت بر ۱۲۴ پروژه نظارت و کنترل دارد.

وی افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیش از ۶۶ سال سابقه فعالیت یک هزار شعبه و واحد آزمایشگاهی فعال در سطح کل کشور دارد.

کیانپور اظهار کرد: ۶۰ هزار کیلومتر از راه ها و شریان های کشور از مهرماه امسال با دستگاه های اسکنر پیشرفته مورد اسکن، کنترل و نظارت قرار گرفته است و این برنامه ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۳۵ هزار کیلومتر از این راه ها اسکن غیرمخرب شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فنی و مکانیک خاک  ادامه داد: در حال حاضر ۵۰۰ نوع آزمایش کمی و کیفی در سطح کشور توسط این شرکت انجام می شود که این موضوع در نوع خود بی نظیر است.

وی اضافه کرد: متخصصین این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های سنجش، کیفیت طرح ها را مورد بررسی قرار می دهند که این مهم باعث کاهش هزینه و زمان ارزیابی کیفی شده است.

کد خبر: ۶۹٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha