۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
آغاز به کار نمایشگاه داخلی سازی قطعات خودرو
مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن اعلام کرد

آغاز به کار نمایشگاه داخلی سازی قطعات خودرو

مرادلو، مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن گفت: نمایشگاه داخلی سازی قطعات خودرو به منظور تامین و ساخت داخل قطعات دو خودروی جدید گروه خودروسازی بهمن آغاز بکار کرد.

به گزارش بازار، بیوک علی مرادلو مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن در حاشیه آغاز بکار این نمایشگاه گفت: همه قراردادهای ما برای تامین قطعات خودروهای جدید مبتنی بر این خواهد بود که حداقل وابستگی به خارج را داشته باشیم.

وی افزود: برنامه ریزی کردیم برای دو خودروی جدید که تا پایان سال به بازار عرضه می‌شود حتی قبل از مونتاژ نخستین نمونه ها، قطعات مورد نیاز ساخت داخل شود.

علی مرادلو گفت: با توسعه وسیعی که در کارخانه‌های خود در دستور کار داریم ظرفیت‌های خود را به سه برابر افزایش می‌دهیم تا قطعه‌سازان برای ادامه کار، راغب شوند یعنی هرچه تعداد تولید، افزایش می‌یابد قطعه سازان هم رغبت بیشتری برای تولید قطعات خواهند داشت.

وی افزود: امیدواریم در خودروهای سواری به تولید سالانه تا ۳۰۰ هزار دستگاه در سه تا ۵ سال آینده برسیم و به این ترتیب تولید خودرو برای ما اقتصادی باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن با بیان اینکه در کنار این اقدامات، بزرگترین سرمایه گذاری را برای ساخت بخش موتور آغاز کردیم گفت: در برنامه کاری ما ایجاد پرس‌های نسل جدید برای قطعات بدنه و راه اندازی خط دوم رنگ وجود دارد تا بتوانیم تیراژ تولید را به مرز اقتصادی بودن افزایش دهیم.

علی مرادلو افزود: برنامه دیگر ما راه یابی به بازارهای صادراتی برای خودروهایی است که طراحی و ساخت آن در داخل انجام می‌شود. در ابتدای کار صادرات خودروهای تجاری را در دستور کار داریم ضمن اینکه هم اکنون موتورسیکلت‌های ساخت گروه ما نیز صادر می‌شود.

نمایشگاه داخلی سازی قطعات خودرو به منظور تامین و ساخت داخل قطعات دو خودروی جدید گروه خودروسازی بهمن به مدت سه روز از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای قطعه سازان داخلی است.

کد خبر: ۶۹٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha