۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
پرداخت ۷۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان
رئیس سازمان صمت گلستان خبر داد:

پرداخت ۷۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ تاکنون ۷۶۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در چهارصدمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهار کرد: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تاکنون درخواست تسهیلات ۴۲۰ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از سه هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

رئیس سازمان صمت گلستان ادامه داد: از کل واحدهای معرفی شده به بانک‌ها تعداد ۱۳۸ واحد تولیدی استان ۷۶۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید پس از استان‌های البرز و سمنان، رتبه سوم کشور را در اختیار دارد.

وی گفت: از محل اعتبارات  تبصره ۱۸ هم از ۹۹ درخواست مصوب شده جهت دریافت ۷۲۱ میلیارد تومان، تاکنون به ۲۷ واحد حدود ۲۲۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است که استان در جایگاه پانزدهم کشور قرار گرفته است.

به گفته طلوعیان از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی هم تاکنون درخواست تسهیلات ۲۴۳ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۹۴۳ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۵۱ واحد ۱۶۱ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کرده اند و گلستان در این بخش نیز پس از استان‌های هرمزگان و البرز  در رتبه سوم کشور قرار دارد.

وی در خصوص تعداد جلسات و مصوبات کارگروه تسهیل استان بیان کرد: طی ۱۰ ماهه نخست سال ۹۸ تعداد ۹۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل شده که منجر به ۲۱۴ مصوبه شده بود و این تعداد جلسه در مدت مشابه سالجاری در تعداد جلسات با رشدی ۳۹ درصدی به ۱۳۱ جلسه رسیده و ماحصل این جلسات ۱۳۷۸ مصوبه بوده است که از نظر تعداد مصوبات نیز شاهد رشد ۱۳ درصدی هستیم.

کد خبر: ۶۹٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha