۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
دمای هوای همدان افزایش می یابد/ خبری از سامانه بارشی جدید نیست
کارشناس هواشناسی همدان:

دمای هوای همدان افزایش می یابد/ خبری از سامانه بارشی جدید نیست

همدان - موسوی، کارشناس هواشناسی استان همدان از افزایش تدریجی دمای هوای استان همدان تا پایان هفته خبر داد.

سیدحسن موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اوایل هفته هوای سردی را در استان همدان داشتیم، گفت: از فردا با افزایش دمای متوسط استان همدان به نسبت از سرما کاسته و دمای هوا در استان همدان بین یک تا دو درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه روند تدریجی افزایشی دما تا پایان هفته ادامه دارد به نحوی که در روزهای پایانی هفته هوای نسبتا گرمتری را نسبت به اوایل هفته شاهد خواهیم بود، گفت: تا پایان هفته هیچ سامانه بارشی در استان همدان نداریم و آسمان استان همدان صاف تا قسمتی ابری است.

وی با بیان اینکه وزش باد چندان محسوس نخواهد بود، اظهار کرد: افزایش غلظت آلاینده به خصوص در ساعات میانی روز و اوایل صبح در محیط های شهری وجود خواهد داشت و به سبب آن کیفیت هوا کاهش می یابد.

کارشناس هواشناسی استان همدان یادآور شد: طی ۲۴ گذشته نهاوند با دو درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان همدان و شیرین سو با منفی ۱۳ درجه سانتیگراد سردترین نقطه گزارش شده است.

موسوی بابیان اینکه دمای شهر همدان هم طی این مدت بین صفر تا ۱۲ درجه سانتی گراد در تغییر بود، گفت: غلظت آلاینده‌های جوی تا روز سه شنبه در استان همدان ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۶۹٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha