۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
نسل جدید سری ۷ در راه
باواریایی لوکس، لوکس تر می‌شود

نسل جدید سری ۷ در راه

گروه خودروسازی ب ام و نسل جدید محصول خود را هیبریدی یا الکتریکی به بازار عرضه خواهد کرد. اگر این خودرو هیبریدی باشد، یک پیشرانه هشت سیلندر با آرایش وی شکل و حجم ۴.۴ لیتر برای آن تعبیه شده است.

بازار؛ گروه خودرو: نسل قبلی ب ام و سری۷ به احتمال زیاد با قوای محرکه الکتریکی به میدان خواهد آمد. هرچند که زمزمه‌های در خصوص ورود این خودرو با پیشرانه احتراق داخلی نیز به گوش می‌رسد، اما ب ام و قصد دارد تفاوت فراوانی در طراحی، امکانات و قوای محرکه این نسل از سری ۷ ایجاد کند.

به احتمال زیاد بخشی از طراحی این نسل از سری ۷ مشابه سری ۴ باشد، هرچند که در ظاهر و طراحی آن شباهت فراوانی وجود دارد، اما به نظر می‌رسد این خودروساز باواریایی برای کاهش هزینه‌های تولید به سمت الگو گرفتن از محصولات دیگر نیر پیش رفته باشد. به بیانی بهتر از طراحی و ویژگی‌های جذاب سایر محصولاتش در این خودرو استفاده کرده است.

تصاویر جاسوسی از نسل جدید سری ۷ منتشر شده که به دلیل حجم بالای پوشش های استتاری خودرو، طراحی آن به طور کامل قابل دیدن نیست. اما آنطور که در تصاویر مشخص هست، این خودرو مجهز به اگزوز در سپر عقب است. بنابراین می‌توان حدس زد که این خودرو احتمالا هیبریدی یا با پیشرانه هشت سیلندر با آرایش وی شکل و حجم ۴.۴ لیتر به بازار عرضه خواهد شد. در این صورت تولید گازهای آلاینده و مصرف سوخت آن به حداقل میزان خود رسیده است.

کد خبر: ۶۹٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha