۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
اختصاص منابع اعتباری قابل ملاحظه به طرح‌های جهش تولید وزارت راه‌ و شهرسازی
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اختصاص منابع اعتباری قابل ملاحظه به طرح‌های جهش تولید وزارت راه‌ و شهرسازی

غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از اختصاص منابع قابل ملاحظه جدید برای تسریع در فرآیند عملیات اجرایی طرح‌های پراهمیت این وزارتخانه در سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و جانشین وزیر در ستاد جهش تولید با اشاره به توافقات جدید با سازمان برنامه و بودجه درخصوص تکمیل طرح‌های پراهمیت این وزارتخانه در سال جهش تولید اظهار داشت: با هدف تکمیل پروژه‌های مهم و با اهمیت طرح‌های جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی با انجام رایزنی‌های فشرده طی توافق جدید با سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد، منابع اعتباری قابل ملاحظه جدیدی به این وزارتخانه اختصاص یابد.

جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد جهش تولید ادامه داد: در پی این توافق مقرر شد این منابع اعتباری قابل ملاحظه برای تسریع در فرآیند عملیات اجرایی ۳۷ طرح وزارت راه و شهرسازی در حوزه آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و خطوط ریلی با برنامه‌ریزی لازم طی ماه جاری و حداکثر تا پایان دولت دوازدهم تخصیص پیدا کند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با ابلاغ و تزریق این منابع جدید به طرح‌ها و پروژه‌های مورد نظر، شاهد بهره‌برداری هر چه سریعتر آنها و رونق و شکوفایی فوق‌العاده ناشی از افتتاح این طرح‌ها در سراسر کشور باشیم.

کد خبر: ۶۹٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha