۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
برق ۲۱ روستای درگیر برف در ۳ استان وصل شد
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو:

برق ۲۱ روستای درگیر برف در ۳ استان وصل شد

جعفرزاده، مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی شرکت‌های توزیع برق در محل‌های حادثه حضور دارند، از تامین برق ۲۱ روستای دچار قطعی در استان‌های آذربایجان‌غربی، گلستان و مازندران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، میثم جعفرزاده، با اشاره به مشکلات ناشی از بارش برف طی روزهای اخیر در کشور اظهار کرد: به دنبال بارش برف و کولاک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم بهمن ماه تعدادی از تیرهای انتقال شبکه توزیع در استان‌های آذربایجان‌غربی، گلستان و مازندران  دچار شکستگی و برق بیش از ۳۰ روستا قطع شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی شرکت‌های توزیع برق بلافاصله به محل اعزام شدند، اضافه کرد: با توجه به تداوم بارش برف و کولاک و نبود راه دسترسی به‌ویژه در استان آذربایجان‌غربی، عملیات ترمیم تاکنون ادامه دارد و به محض ایجاد دسترسی و بازگشایی راه‌ها، عملیات تامین برق این روستاها انجام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۹ روستا با جمعیت ۴۰ خانوار در مناطق سخت‌گذر با قطعی برق مواجه‌اند، گفت: در استان گلستان یک روستا با تعداد ۱۵۰ خانوار با استفاده از یک دستگاه مولد اضطراری تامین برق شده و خط انتقال مربوطه در حال بازسازی است.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در استان مازندران با تلاش تیم‌های عملیاتی، شرایط شبکه پایدار است.

کد خبر: ۶۹٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha