۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
وزیر صمت جهت پاسخگویی درباره افزایش قیمت مصالح ساختمانی به مجلس می‌آید
رئیس کمیسیون عمران مجلس:

وزیر صمت جهت پاسخگویی درباره افزایش قیمت مصالح ساختمانی به مجلس می‌آید

رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس، ضمن انتقاد از نبود نظارت بر بازار مصالح ساختمانی و افزایش ۱۰۰درصدی قیمت برخی از اقلام مانند سیمان، از حضور وزیر صمت برای پاسخگویی درباره لجام‌گسیختگی بازار مصالح ساختمانی و عدم تحقق وعده‌های خود برای کنترل بازار خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی، ضمن انتقاد از نبود نظارت کافی بر بازار مصالح ساختمانی و افزایش ۱۰۰درصدی قیمت برخی از اقلام مانند سیمان،  گفـت: در حال حاضر شاهد افزایش ۱۰۰درصدی قیمت برخی از مصالح ساختمانی به ویژه سیمان از درب کارخانه تا بازار مصرف هستیم که نقش مهمی بر قیمت تمام شده مسکن دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس، خلاء نظارتی را عامل افزایش قیمت مصالح ساختمانی ارزیابی کرد و افزود: افزایش قیمت سیمان با وجود تولید مازاد در کشور، نتیجه عدم نظارت و ناکارآمدی دستگاه ناظر است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفت و آمدهای وزیر صمت به مجلس و وعده های ایشان  برای کنترل بازار مصالح ساختمانی نتیجه‌ای به همراه نداشته است، خاطرنشان کرد: در همین راستا وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت پاسخگویی و ارائه توضیح در خصوص دلایل افزایش قیمت مصالح و عدم نظارت کافی، به کمیسیون عمران خواهد آمد.

کد خبر: ۶۹٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha