۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
روکش آسفالت محور ملایر- توره در اولویت تکمیل قرار گرفت
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

روکش آسفالت محور ملایر- توره در اولویت تکمیل قرار گرفت

همدان - رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: تکمیل روکش آسفالت محور ملایر به توره به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم مطرح بود که اجرای این طرح در اولویت تکمیل قرار گرفت.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی رئیس مجموع نمایندگان استان همدان، حجت الاسلام  احدآزادی‌خواه در جلسه بررسی و پیگیری مسایل و مشکلات بخش زند و شهر زنگنه توسعه این بخش را با وجود ظرفیت‌های بی‌شمار در اولویت دانست.

حجت الاسلام آزادی‌خواه کمک حداقلی برای رفع مشکلات سالن های ورزشی، گره‌گشایی از ساختمان نیمه‌کاره کتابخانه، ایجاد بانک کشاورزی، رفع مشکل گیرنده‌های تلویزیونی به ویژه شبکه سه، احداث خانه عالم و بهسازی روستاها و جذب سهمیه قیر را از جمله اقدامات در بخش زند برشمرد.

وی با اشاره به درخواست ارتقای مرکز جامع سلامت شهر زنگنه به بیمارستان گفت: با توجه به اینکه استانداردهای وزارت بهداشت و درمان اجازه تبدیل این مرکز به بیمارستان را نمی‌دهد، ضمن انتقال این مشکل به وزیر بهداشت، دو شیفته شدن این مرکز جامع سلامت را پیگیری می‌کنیم.

وی تکمیل روکش آسفالت محور ملایر به توره را به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم، جزء ضرورت ها عنوان کرد و با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای جذب اعتبارات از طریق تهران، ابراز امیدواری کرد: باقیمانده مسیر نیز از محل اعتبارات نقاط حادثه خیز و عوارض به زودی به اتمام برسد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: چنانچه راه‌آهن همدان- ملایر طی دو سال آینده تکمیل شود و از ملایر به سمت بروجرد و درود حرکت کند، ملایر به یک شاهراه مواصلاتی تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه اضافه کرد: تکمیل چهاربانده شدن جاده‌های استان همچون محور ملایر- سامن- بروجرد و انتقال آب سد کلان به شهر ملایر از دیگر اولویت‌هایی است که  برخی از این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 

کد خبر: ۶۹٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha