۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
حمایت‌ جدی مرکز ملی فرش ایران از فرش‌های بومی هر منطقه
رییس مرکز ملی فرش ایران:

حمایت‌ جدی مرکز ملی فرش ایران از فرش‌های بومی هر منطقه

رافع، رییس مرکز ملی فرش ایران گفت: فرش سنقر و کلیایی در جهان شناخته شده و دارای برند جهانی است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، فرح ناز رافع در دیدار با فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از توابع استان کرمانشاه، با بیان این مطلب، افزود: کرمانشاه در زمینه ایجاد زنجیره ارزش فرش اقدامات خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: زمانی چرخه زنجیره ارزش فرش کامل می‌شود که کلیه حلقه‌های این زنجیره، از قبیل تامین مواد اولیه از پشم تا فرش، سورتینگ، بازاریابی و فروش تکمیل شود.

حمایت‌ جدی مرکز ملی فرش ایران از فرش‌های بومی هر منطقه
رییس مرکز ملی فرش ایران در ادامه از حمایت‌های جدی این مرکز از فرش‌های بومی هر منطقه به ویژه فرش سنقر و کلیایی خبر داد و افزود: فرش سنقر و کلیایی در جهان شناخته شده است و باید همه دست‌به‌دست هم دهیم و مشکلات موجود را ازسر راه برداریم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه نیز در این دیدار بر عزم جدی و اهتمام سازمان صمت برای رفع مشکلات پیش روی فرش بافان با همکاری مرکز ملی فرش ایران و نهادهای حمایتی خبر داد و افزود: فرش سنقر و کلیایی از سال ۹۶ ثبت جهانی شده و این یک افتخار بزرگ برای منطقه است.

رییس مرکز ملی فرش ایران در ادامه سفر به استان کرمانشاه، از کارگاه‌های غیرمتمرکز فرش خوش‌سلیقه، نقش‌آرا، شرکت فرش آمیتیس و تعاونی فرش سنقر و کلیایی بازدید و از نزدیک مشکلات فرش بافان را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر: ۶۹٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha