۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
بهره‌برداری از بازارچه صنایع دستی خرمشهر
رئیس اداره میراث فرهنگی خرمشهر خبر داد:

بهره‌برداری از بازارچه صنایع دستی خرمشهر

خرمشهر- پاک گهر، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خرمشهر از بهره‌برداری بازارچه صنایع دستی خرمشهر تا پایان بهمن ماه خبر داد.

سجاد پاک ‌گهر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی برای این شهرستان به ‌عنوان یکی از راهکارهای جذب گردشگر بوده است.

وی افزود: شهر خرمشهر علاوه بر تولیدات ارزشمند صنایع‌دستی بومی، به ‌واسطه شرایط کار در این منطقه طی دهه‌های گذشته از افراد بسیاری از اقصی نقاط کشور به این منطقه وارد شده و سکونت یافته‌اند؛ این شهر با جمعیتی حدود ۱۸۰ هزار نفر در جنوب غربی ایران یکی از نگین‌های گردشگری ایران در دهه‌های گذشته بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خرمشهر ادامه داد: حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های بخش خصوصی، از اولویت‌های برنامه توسعه در این حوزه توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان است.

پاک گهر توضیح داد: راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی به‌ عنوان یکی از برنامه‌های ویژه حوزه صنایع‌دستی خرمشهر با ۱۲ غرفه ۱۸ متری در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون برنامه‌ریزی برای انتشار فراخوان متقاضیان در حال انجام است و این بازارچه ظرف مدت کمتر از ۲۰ روز و پس از رفع مختصر کاستی‌های آن که با حمایت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در حال انجام است، آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر: ۶۹٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha